Mooi cadeau

Zoek je een uniek cadeau voor jezelf of een ander, kijk dan eens naar onze selectie kleintje kunst of bijzondere tijd. Hier vind je unieke werken voor baby's, kinderen en volwassenen. Door het kopen van deze producten ondersteun je een tienermoeder die haar kind een kansrijke start wil geven in het leven. Met één aankoop blijf je dus geven!

Klik op de foto om te zien welke producten we hebben.

Alle producten zijn handgemaakt en kunnen daardoor in het echt soms anders uitzien dan op de foto. Prijzen zijn exclusief verzendkosten.

Bijzondere tijd

Wil je ook graag bij de tijd blijven of iemand anders eens een bijzondere, maar betaalbare kunst cadeau doen? Kijk dan eens naar onze collectie klokken. De klokken zijn gemaakt van oude LP's en acryl. Ieder design is uniek.

En weet je wat deze klok extra bijzonder maakt? Met deze klok geef je een tienermoeder in nood de tijd om op eigen benen te gaan staan en zich te kunnen ontwikkelen in het moederschap.

Hoe het werkt:

1) Bestel en betaal jouw klok via de website

2) Geef via kanskunst@gmail.com de titel door van de klok die je wilt

3) De klok wordt z.s.m. naar jou verzonden.

4) De opbrengst wordt beschikbaar gesteld aan het tienermoederfonds.

Kleintje kunst

Zoek je een uniek cadeau of een fleurig stukje kunst voor op de slaapkamer van jouw kleine trost. Kijk eens naar onze selectie aan kleintje kunst.

Een kleintje kunst bestaat uit handgemaakte aquarel schilderijtjes of tekeningen voor wenskaarten of geboortekaartjes. Deze collectie zal steeds verder worden uitgebreid en aangevuld met nieuwe, unieke producten.

Het mooiste aan kleintje kunst is dat je hiermee blijft geven. De opbrengst wordt ingezet voor moeders en kinderen die een eerlijke start in het leven het hardst nodig hebben.